sunnuntai 7. lokakuuta 2012

Sananen blogista taas

Selitän nyt miksi tämä sivu on musta kuin angstisen teinin murtunut sydän/hukkunut sielu: miellyttää minun silmiäni ainakin enemmän yömyöhään lukiessa kuin silmiin pistävä valkeus.

Ja poistin turhan "Sisältää aikuisille suunnattua blääblää" varoituksen. Ärsytti aina klikata sitä kun halusin korjata kirjoitusvirheitä (niitä tulee aina olemaan paljon) pois.

Päivitän harvoin, koska en halua täyttää tätä turhan päiväisillä "angst haben" päivityksillä. Niitä tekstejä on tullut joskus, ja niitä tulee varmasti joskus lisääkin, mutta tämä tyyli on toiminut minulla jonkinlaisena suodattimena kaikelle paskalle mitä päässäni liikkuu. Jos hellittäisin suodattimia, luulen että tekstin laatu kärsisi huomattavasti. Poistaisin vanhat hävettävät raapustukset jos välittäisin. Mutta ei, toimikoon esimerkkinä miten ei pitäisi päivittää.

Ja kuten kirjoitin aikaisemmin: kommentit ovat erittäin mukava merkki että joku tätä blogia lukeekin. Koska olen erakoitunut outo ernu, en vain osaa vastata niihin luontevasti ja sitä kautta en yleensä ole kommentteihin mitään kirjoitellut, koska itsekritiikkini on kova. Ja koska olen pelkuri!

Olen moneen suuntaan hajonnut mies. Blogi on keino kasata tätä.

Kiitän nöyränä suopeista kommenteista.

3 kommenttia:

  1. En nyt osaa sanoa muuta kuin ihan mukava yllätys tämä elonmerkki.

    VastaaPoista
  2. Ja katso! Päivitin muutakin. Nyt voin taas tyytyväisenä olla hiljaa loppuvuoden.

    VastaaPoista
  3. Mulla on ihan sama homma, jätän usein kivoihinkin kommentteihin vastaamatta koska en vaan osaa ja ahdistaa!

    VastaaPoista