tiistai 12. maaliskuuta 2013

Levy pyörii

Toistan samaa virhettä uudestaan ja uudestaan. En tiedä mitä voisin tehdä eri tavalla, mutta näen miten vahingoitan itseäni päivästä toiseen samalla tavalla.

"Sä oot ihan paska, tapa ittes."

Tuollainen virheellinen lause pyörii pääni sisällä. En edes tajua miksi sanon tuota itselleni. Se ei tee minulle mitään hyvää, en pidä siitä, mutta silti se pyörii päässäni. Haluan tavata jonkun nyt, haluan puhua yön läpi kaikesta. Mutta en voi, koska ahdistukseni peittää kaikki mahdollisuudet. Ei ole muuta kuin oma kyvyttömyyteni sairauteni kanssa. Olen turha, koska uskon olevani turha.

En edes pysty viemään roskia ulos, olen sanonut itselleni että veisin ne seuraavalla kerralla ulos. Siellä ne parvekkeella ovat unohdettuina. Olen uskomattoman väsynyt itseeni ja elämääni. Kunpa olisin pyytänyt akuuttiin ahdistukseeni lääkettä.

Huomenna menen apteekkiin, ja ostan lääkkeet. Kaikki on nyt pimeää minulle.

4 kommenttia:

  1. Ei siihen akuuttiin ahdistukseen ole mitään muuta lääkitystä kuin iso kourallinen bentsoja tai sitten iso kourallinen nukkumatteja. Tai jos on, niin kerro ihmeessä, itse en ole sellaista ihmelääkettä vielä tavannut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hoitsu antoi opiaattia tutkimuspaikassa ahdistukseen, en toisaalta tiedä miten helposti lääkäri tuota myöntää reseptillä. Mutta kyllä kaikkeen mömmöt löytyy.

      Poista
    2. Mitäköhän oikein sekoilen, siis bentsojahan varmaan siellä minulle annettiin. Mtta jooh, olen väsynyt ja angstinen. Oxamiinia nyt on naamassa.

      Poista