perjantai 22. helmikuuta 2013

15:33

Kello on noin paljon kun aloitan kirjoittamaan tätä. Olen humalassa.

Exä lähti töihin. Täällä oli eilen joku tyyppi jota se pani. Minulla oli isompia ongelmia, joten painuin Jesarin luokse ryyppäämään. Heräsin tänään kuudelta, vatsa sekaisin ja huonoon oloon. Olutta oli vielä paljon jäljellä.

Toivon olevani viikon päästä tähän aikaan jo muuttanut. En tiedä miten se menee, mutta toivottavasti nopeasti. Sossusta sain tänään jo päätöksen, kelasta luultavasti kuulen ensi kuussa. Kaikki sujuu sillä suunnalla mallikkaasti.

Mietin kuka voisi haluta viettää aikaa tällaisen ihmisraunion kanssa. Se ei ole minun ongelmani, en voi tehdä muiden ihmisten ajattelua heidän puolestaan, mutta en halua olla yksinkään. On minua sanottu pari kertaa komeaksikin, se ei kyllä ole minulla ikinä ollut se suurin ongelma. Enemmän omat halut ja elämäntilanne ovat olleet niin sekaisin etten tiedä mitä edes haluaisin. Se rasittaa minua varmasti enemmän kuin mahdollista kumppania, joten olen jättänyt asian lojumaan. Se tulee jos se tulee, en halua enempää ongelmia tähän päätä sekoittamaan.

Haluan enemmän, juon sitä sisälleni. Katson seinään, ja olen samaa mieltä itseni kanssa.

3 kommenttia:

  1. kivaa, kun bloggailet useammin. sun tekstejä on mielenkiintoista lukea.

    p.s. pani... sun ollessa siellä? reilu eksä :D

    VastaaPoista
  2. En tiedä kuinka kauan asuitte yhdessä jne., mutta mä pitäisin kyllä aika helkkarin ikävänä sitä että kotonani pannaan ilman meitsin lupaa.

    VastaaPoista
  3. Vuosi tuli tässä kuussa täyteen, ja tosiaan humalassa ei pitäisi kirjoittaa mitään. Tai ainakaan julkaista.

    Siis häivyin toissa päivänä kuullessani että exälläni olisi illan aikana tulossa joku hoito käymään. Tämä ei ole minulle sen isompi asia että poistuin Jesarin luo pitämään hauskaa. Eilen kapula ja paha olo johtuivat jostain ihan muusta.

    VastaaPoista